گزینش واژه و کلمه کلیدی از لیست تهیه و تنظیم
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد  ابزار بسیار متعددی از گزاره Ubersuggest, Keywordtool.io نیز در دست بهینه سازی کاران جای دارد تا بتوانند به شایسته ترین نحو کلمات کلیدی مطلوب برای seo را انتخاب نمایند.

ولی متاسفانه بعضی از این تارنما ها برای دادن داده ها تکمیلی پول درخواست میکنند و برخی هم از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کنند. اینجاست که بهینه سازی کاران دست به کار می‌شوند و شیوه خویش را پیدا می کنند.

گام دوم: گزینش واژه کلیدی از لیست تهیه گردیده برای انگیزه قرار دادن در بهینه سازی: اینک که لغات کلیدی را لیست کردیم و می‌دانیم که‌این لیست، میتواند کسب و عمل مارا بترکاند و به نحوه حیرت آوری تارنما مارا باصرفه خیس و کار کشته خیس در seo کند، بایستی واژه کلیدی را از لیست تعیین کنیم و بدانیم که کدام آیتم از آن هایی که استخراج کرده ایم را بهتر میباشد انگیزه اصلی خویش در سئو در اختیار بگذاریم.

برای این عمل همانگونه که به لحاظ می‌رسد، ابزار خاصی نیست به دلیل آن که یک ذهن متفکر می بایست برای آن طرح ریزی نماید.

اما کاری که بایستی در واقع صورت بپذیرد، این میباشد که حقیقتا محتوایی که قرار هست در تارنما قرار بگیرد، چه کاری برای بازدید کننده از تارنما انجام می‌شود؟ در واقع جواب این سوال، درین میباشد که بدانید قرار میباشد چه کار انجام دهید؟

مثلا فرض فرمایید اینجانب یک فروشنده قهوه و امکانات جانبی آن مانند قهوه ساز، ریز کننده دانه ها و بقیه اسباب و اثاث هستم.

موقتا لغات کلیدی وجود دارند که احتمالا خریداران زمانی میخواهند اجناس مرا بخرند، آنها را کاوش میکنند. این عبارات مانند \"خرید قهوه آنلاین\" ، \"قهوه ساز\" ، \"خرید قهوه ساز\" ، \"اسباب و اثاث تنظیم قهوه\" و غیره.

سیرتکامل دیگری از لغت ها کلیدی مستقیما انگیزه تجاری را دنبال نمی‌کنند. در واقع اینجانب می خواهم که کسانی که هر سیرتکامل ارتباطی با \"قهوه\" دارا هستند، منرا پیدا نمایند چرا‌که احتمالا این اشخاص عشق و علاقه متعددی به میل کردن قهوه هم دارا هستند ( که خیلی هم شادی بخش می‌باشد ).

این اشخاص ممکن میباشد کاوش هایی از گزاره \"چه طور قهوه صحیح کنیم\" ، \"ضررها و فواید نوشیدن قهوه\" ، \"اشکال قهوه\" و غیره.

این اشخاص دنبال مطالبی می باشند که بخوانند و اطلاعاتی در رابطه قهوه به دست بیاورند. منطقی به نظر می‌رسد که‌این اشخاص بدون شک دلیلی برای جستجویشان دارا هستند. شاید میخواهند از فردا قهوه بنوشند. چیزی که مسلم میباشد این میباشد که‌این اشخاص به درک کردن در رابطه قهوه عشق و علاقه دارا‌هستند و در‌صورتی‌که ان ها \"مارک\" من را بشناسند، مثل این هست که اینجانب یک بازار بالقوه را در اختیار دارم که هر روز ممکن هست شخصی از این بخش بالقوه بالفعل شود و خریدار قهوه اینجانب باشد !

مجموعه دیگری از لغت ها کلیدی میتواند بازار خریداران عمده را انگیزه قرار دهد. فرض نمایید شما یک کافی شاپ دارید و می خواهید بدانید \"شایسته ترین فروشنده قهوه در جمهوری اسلامی ایران\" که می باشد؟ معلوم میباشد که اینجانب هستم ! بدین برهان، این ادله و این استدلال. کافیست که صفحه ای با این محتوا تولید کنید و روی آن سرمایه گزاری فرمایید و آن را برای کلمه ها کلیدی متبوع باصرفه فرمائید. این مجموعه از اشخاص درصد کمتری از بازدیدکنندگان تارنما من‌را تشکیل می‌دهند ولی معمولا به به عبارتی اندازه اشخاص معمولی برایم منفعت آور می باشند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: